Galerij Specials

 Soms maak ik eens iets anders, dan een sieraad. Natuurlijk wél met kralen!

 Of iets waarvan ik weet, dat ik het niet zo snel weer zou maken. 

Maar... wie weet... 😉




Weer iets nieuws! Mooie grote haar clips! 

Ideaal in de zomer ☀️ 

Per stuk €5







Een collega wilde graag iets met edelstenen/mineralen kunnen dragen tijdens haar werk. Omdat sieraden niet mogen, kwam ze op het idee om ze in haar haar te doen! 

Ziehier de haarelastieken die ik sindsdien gemaakt heb!

Haarelastieken €2,50 







Tashanger 



Armbandjes voor mijn collega's ivm de corona crisis
   




Armbandjes voor de thuiszorgmedewerkers van de buurman. Met in het Fries: "Tige tank" oftewel, heel erg bedankt".


Mijn zwarte leren sandalen gepimpt met zelfgemaakte leren kwastjes en kralen



Deze schoenen heb ik in Ibiza stijl gepimpt. Een kennis in Spanje vond ze wel leuk. Daar zijn ze naartoe gestuurd. Alleen nooit aangekomen. Nog steeds nieuwsgierig, wie er met "mijn" schoenen vandoor is gegaan... 




De enige keer, dat ik heuse bruidssieraden mocht maken. Oorstekers, armband en armbandjes voor de bruidsmeisjes. Preciosa kristal, zoetwaterparels, glasparels en glaskraaltjes genaaid op wolvilt. Gevoerd met een lint met bijpassende tekst. Een prachtig project was dat! 











Reacties

Populaire posts van deze blog

Welkom!

Galerij heren sieraden

Galerij dames sieraden